keskiviikko 17. lokakuuta 2012

VIHDOIN JA VIIMEIN


Yksi asia, joka ärsyttää mua aivan suunnattomasti, on aikaansaamattomuus. Se ärsyttää mua mussa itsessä, mun tutuissa, fiktiivisissä hahmoissa televisiossa… Siitä huolimatta tälläkin hetkellä kirjoitan tätä tekstiä, koska en vain saa aikaseksi lähettyä lenkille, vaikka itse asiassa mun tekis mieli lähteä. Kirjoitan tekstiä, joka mun olisi pitänyt kirjoittaa jo kaksi kuukautta sitten kun tein tän blogin, mutta en vaan ole saanut aikaseksi opeteltua miten koko blogi toimii. Blogi puolestaan mun oli tarkotus tehä jo kaksi vuotta sitten. (Tätä aikaansaamattomuuden määrää en halua edes ajatella, hyi.)  Lisäksi voin omaksi häpeäkseni myöntää, että istun kirjoittamassa tätä aikaasaamattomuuden kuvajaistekstiä toppatakki päällä ja villasukat jalassa. Voisi varmaan ottaa tässä jossain vaiheessa ennen talvea selvää miten tuo lämmitys toimii.
Okei välillä on myös kivaa olla aikaansaamaton (erityisesti kun ulkona on jäätävän kylmä ja itsellä on seurana Greyn Anatomian, tai muun yhtä ihanan sarjan, tuotantokausi ja mässyä), mutta rajansa kaikella. Totesinkin, että ennen kuin omistaa persuuksille potkivan robotin tai aviomiehen pitäisi ilmeisesti opetella potkimaan itse itseään eteenpäin. Joten tsädädädää ensimmäinen blogipostaus on valmis!

 Anniina

ps. Sneak peek seuraavaan! Oltii tyttöjen kaa viime viikonloppu Lontoossa. Poltettiin rahamme, humalluttiin brittiaksenttia puhuvista miehistä (ja mahdollisesti jostain muustakin) ja tietenkin ikuistettiin kaikki muistikorteillemme.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti