maanantai 19. marraskuuta 2012

SAAVUTTAMATTOMIA TAVOITTEITA

Parin viime viikonlopun ajan mulla on ollu tavotteena a. löytää talvikengät b. ostaa joululahjat ja c. ostaa uuden juoksukamppeet. Näistä kolmesta oon kuitenkin onnistunut toteuttamaan vain kohdan a ja senkin hyvin epäonnistuneesti, sillä en oikeastaan pidä ostamistani kengistä kovinkaan paljoa. Noh puolustukseksi pitää kuitenkin mainita, että ne oli halvat ja lämpimät. Vaikka tavoitteet ei ihan täyttyny niin ihan sika hauskaa mulla on ainaki ollu!
Ensin oltiin viikko sitten lauantai tosiaan siellä Saksassa ja sunnuntaina me Natan kaa vähän päräytettiin ja buukattiin hotelli Milanosta seuraavaksi viikonlopuksi. Eli viime viikonloppu meni sitten pizzaa italianojen kaa syöden. Tuo reissu oli kuitenkin kaikessa ihanuudessaan niiiin uuvuttava ja rankka, että en vieläkään kykene tämän enempää raapustelemaan. Kuvat saavat siis riittää.

Lörrach:


Stephanie, minä, Jacky, Aline ja Suvi

Milano:












Nathalie kävi pyörimässä itelleen hedelmällisyyttä.
Niin suosittu pizzeeria, että sinne pitää jonottaa lähes aina ja sieltä heitetään heti ulos ku on syöny.


 Anniina

ps. Seuraavaksi on ilmeisesti pakko lähtä Ranskaan testaamaan, jos siellä onnistuisi myös kohdat b. ja c. Jos ei, niin anteeksi vain ihmiset Suomessa, mutta saatte jouluksi sinne yhden pehmoisen tytön ilman joululahjoja.

2 kommenttia:

  1. Pidän hirveästi hiuksistasi Milanossa =) ps. oon edelleenkin hyvin kade!

    VastaaPoista