perjantai 28. joulukuuta 2012

JOULU JA SUOMI!

Olin siis joulun Suomessa (kuten varmaan kaikki tämän blogin lukijat sen tietävätkin) ja oli aivan ihanaa! Kuusi päivää kavereita, perhettä, juhlimista ja ruokaa. Paljon ruokaa. Liian paljon ruokaa. 

Asia jota rakastan suuresti on nimittäin jouluruoat. Kalkkuna pekonilla, kermakastike, pottumuusi, laatikot, lohi, salaatit..... Nami. Tietenkään unohtamatta suklaata ja pipareita. Tämän takia suurimman osan lomastani olinkin ähkyssä ja nyt aloin miettimään, että miksi?

Miksi en vain voi syödä kohtuudella ja tuntea oloani mielluttäväksi tämän jälkeen? Miksi siitä konvehtirasiasta on maistettava jokaista makua, vaikka en niistä edellisinäkään vuosina tykännyt? Miksi, miksi, miksi?
No ehkä sitä on turha pohtia. Se vain kuuluu juttuun.

Asia, jonka kuitenkin nyt tiedän on, että mun Suomen loma oli aaaivan liian lyhyt. K-a-u-h-e-e koti-ikävä. Eikä asiaa helpota yhtään se, että lähes kaikki mun kaverit Sveitsistä on jossain muualla kuin Bernissä ja niistäkään, jotka on täällä ei ole mitään hyötyä, koska mun pitää olla koko ajan töissä. hymph.

Kuvia Suomesta:

Kuumeja!
Eme ja Aino
Mun pikkuveli Akseli.



Viini-juusto -ilta Emellä.
Elina, Veera, Henkku ja Aino
Ja minä syömässä..


 Anniina

1 kommentti:

  1. ihana minä ja eme kuva! kaappaan tuon ja laitan faceen kiitos moro! :) <3

    VastaaPoista