sunnuntai 16. joulukuuta 2012

JOULU TULLOO

Mun joulukuu on menny ihan tajuttoman nopeasti!  Mutta oon kyllä aika paljon ehtinytkin. Ainakin töitä tekemään.. Sen lisäksi oon metsästäny täydellisiä joululahjoja tuolla ihmismeressä, tuijotellu kynttilöitä ja kuunnellut joululauluja, niin ja tietty käyny baarejen puolella harrastamassa bongailua. Nyt lasken innoissani päiviä Ouluun ja jouluun.

YKSI lahja enää ostamatta.
KAKSI sisustustavaraa itselle lahjaksi ostettu.
KOLME työpäivää jäljellä ennen joululomaa.
NELJÄ yötä Ouluun!! jee, happyhappy! (En olisi ikinä uskonut, että Ouluun meno vois saada mussa aikaan tälläistä iloa.)
VIISI yötä kuumien pikkujouluihin!
KUUSI ostamatta. (eheh, joulukuusi. u know!)
SEITSEMÄN lahjaa jo peketoitu.
KAHDEKSAN yötä jouluun!!

Kuvia joulukuulta:



Tanja,Aline, Larissa, Jasmin, Jonna, Suvi, minä, Stephanie ja Hanna Jonnan synttäreitä juhlimassa.
Meilläkin oli talvi. Nyt on sitte +10 astetta..
Kuin söpöjä pipareita onnistuinkaan tekemään. Hyvä minä!
Elisissä tanssinytöksissä mun tyyli oli aika pähee!
Joululahjoja!
 Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti