torstai 7. maaliskuuta 2013

Vuorokaudessa on liian vähän tunteja


Viime aikainen hiljaiseloni täälä blogin puolella on johtunut hyvinkin monesta syystä. Ensinnäkin mulla on ollut hyvin kiireistä töissä. Tänäänkin olin aamuvuorossa ja nyt taas illaksi töihin. Vapaa-ajalla puolestaan oon viettänyt monet iltani rattoisasti kesätyöhakuhelvetissä internetin ihastuttavissa uumenissa täynnä erinäisiä houkutuksia. Mistä päästäänkin suureen vapaa-ajan viejääni Greyn Anatomiaan. Oon nimittäin tehnyt ison virheen ja aloittanut kyseisen sarjan katsomisen alusta ja koukuttunut hyvin hyvin pahasti (uudelleen). Lisäksi oon muuttamassa takaisin Suomeen ja vielä hieman tarkemmin Turkuun parin viikon päästä (hui hyi en halua) ja sen takia on hieman asioiden hoitoa eli säätöä. Tämän kaiken lisäksi oon tietenki yrittäny myös pitää ihmissuhteita elossa ja nauttia elämästä esimerkiksi hengailemalla baareissa, kahviloissa, tanssisaleilla ja laskettelurinteissä.

Vuorokaudessa on vaan liian vähän tunteja tai sitten ne vaan menee ohi aivan liian lujaa!

Stop the clock please! Time goes way too fast.

  Anniina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti